به گزارش خبرنگار یزدفردا، از سری مسابقات لیگ ازادگان دسته یک پنج شنبه 18 اسفند تیم های یزدی در گروه های یک و دو در خانه حریفان به مصاف حریفان رفتند و به نتیجه ای بهتر از شکست دست نیافتند.

تیم فولاد یزد در حالی که با برد در این مسابقه میتوانست کورسوهای امید خود را برای صعود به عنوان تیم دوم گروه زنده نگه دارد نتوانست رقیب شاگردان مهدی دینورزاده شود و در نتیجه ای عجیب سه بر صفر یازی را واگذار کرد.

در این بازی هاملت مختاریان در نیمه اول و در نیمه دوم امین ترکاشوند و محمد صادق طاهری به ترتیب دروازه تیم فولاد را باز کردند تا شاگردان اسمیلسکی دست خالی از پایتخت به دیار خود برگردند.

تیم فولاد با نتیحه این هفته بطور مشخص شانس صعود خود را بعنوان تیم دوم جدول از دست داد و باید در ادامه بازیها بدنبال کسب نتایجی برای حفظ جایگاه خوب خود باشد.

اما در مازندران یاران محمود امیری در ادامه ناکامی های هفته های اخیر خود نتوانستند از نساجی های با انگیزه این شهر امتیازی بدست بیاوردند و با یک گل بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند تا با 26 امتیاز و یک بازی بیشتر از استقلال صنعتی اهواز 25 امتیازی در رده 11 جدول جای بگیرد و هفته های پر خطر و حساس را پیش رو داشته یاشد.

هم اکنون در جدول رده بندی دو گروه، پیکان در گروه یک با 47 امتیاز و فاصله شش امتیازی از ایرانجوان بوشهر شانس اول صعود هست و تیم شهرداری بندرعباس هم با 37 امتیاز در رتبه سوم برای کسب سهمیه پلی اف در تلاشند.

هم چنین تیم فولاد یزد بعد از سایپا قائمشهر با تفاضل گل کمتر با 30 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.

در گروه دوم هم شاگردان اکبر میثاقیان با فاصله 12 امتیازی با ماشین سازی تبریز و تفاضل گل بالای +16 در صدر جدول ایستادند تا الومینیوم هرمزگان با 46 امتیاز صعودخود را تقریبا قطعی کرده و با یک تساوی به عنوان تیم اول صعود کننده به لیگ برتر فصل 91-92 راه یابد.

اما برای کسب رتبه دوم جدول در جدول تیم های زیادی شانس صعود دارند که با نگاه به کاغذ میتوان گفت از تیم دوم تا نهم جدول نفت مسجد سلیمان با فاصله 5 امتیازی همگی شانس صعود به مرحله حذفی را دارند اما شاید شانس و رقابت برای تیم های ماشین سازی، گهر زاگرس، نساجی و پاس بیشتر است که البته برای دو تیم اول بیشتر است.

نماینگان استان هفته اینده و در اخرین هفته سال نود در خانه و ساری به مصاف رقیبان میروند.

روز سه شنبه 26/اسفند فولاد در ساری به مصاف صنعت ساری میرود و جمعه26/اسفندتربیت به مصاف برق شیراز میرود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا